Marknadens största urval
Snabb leverans

Media Convergence Handbook - Vol. 2

- Firms and User Perspectives

Om Media Convergence Handbook - Vol. 2

The Media Convergence Handbook sheds new light on the complexity of media convergence and the related business challenges. Volume II of the Media Convergence Handbook tackles these challenges by discussing media business models, production, and users' experience and perspectives from a technological convergence viewpoint.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783662568675
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 473
  • Utgiven:
  • 27. maj 2018
  • Utgåva:
  • 12016
  • Mått:
  • 155x235x0 mm.
  • Vikt:
  • 7314 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Media Convergence Handbook - Vol. 2

The Media Convergence Handbook sheds new light on the complexity of media convergence and the related business challenges. Volume II of the Media Convergence Handbook tackles these challenges by discussing media business models, production, and users' experience and perspectives from a technological convergence viewpoint.

Användarnas betyg av Media Convergence Handbook - Vol. 2



Hitta liknande böcker
Boken Media Convergence Handbook - Vol. 2 finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.