Marknadens största urval
Snabb leverans

Media Economics

- Theory and Practice

Om Media Economics

This thoroughly updated third edition focuses on the primary concerns of media economics, the techniques of economic and business analysis, and the overall characteristics of the media environment; and explores contemporary business practices within spec

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781138834255
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 312
  • Utgiven:
  • 29. juni 2015
  • Utgåva:
  • 3
  • Mått:
  • 152x229x0 mm.
  • Vikt:
  • 566 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Media Economics

This thoroughly updated third edition focuses on the primary concerns of media economics, the techniques of economic and business analysis, and the overall characteristics of the media environment; and explores contemporary business practices within spec

Användarnas betyg av Media Economics



Hitta liknande böcker
Boken Media Economics finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.