Marknadens största urval
Snabb leverans
Om Media Economics

A concise introduction to the key ideas and issues in the study of media economics, drawing on a broad range of case studies - from Amazon and Twitter, to Apple and Netflix - to illustrate how economic paradigms are not just theories, but provide important practical insights into how the media operates today.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780230293229
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 192
  • Utgiven:
  • 1. maj 2015
  • Mått:
  • 129x212x10 mm.
  • Vikt:
  • 250 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 9. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Media Economics

A concise introduction to the key ideas and issues in the study of media economics, drawing on a broad range of case studies - from Amazon and Twitter, to Apple and Netflix - to illustrate how economic paradigms are not just theories, but provide important practical insights into how the media operates today.

Användarnas betyg av Media Economics



Hitta liknande böcker
Boken Media Economics finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.