Marknadens största urval
Snabb leverans

Media Effects

- Advances in Theory and Research

Om Media Effects

Now in its fourth edition, Media Effects again features essays from some of the finest scholars in the field and serves as a comprehensive reference volume for scholars, teachers, and students. This edition contains both new and updated content on social media, video games, mobile communication, and virtual technologies.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781138590229
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 454
  • Utgiven:
  • 28. juni 2019
  • Utgåva:
  • 4
  • Mått:
  • 253x178x26 mm.
  • Vikt:
  • 884 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 8. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Media Effects

Now in its fourth edition, Media Effects again features essays from some of the finest scholars in the field and serves as a comprehensive reference volume for scholars, teachers, and students. This edition contains both new and updated content on social media, video games, mobile communication, and virtual technologies.

Användarnas betyg av Media Effects



Hitta liknande böcker
Boken Media Effects finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.