Marknadens största urval
Snabb leverans

Media Logic(s) Revisited

- Modelling the Interplay between Media Institutions, Media Technology and Societal Change

Om Media Logic(s) Revisited

This volume provides new approaches to the concept of media logics - developed by Altheide and Snow - by drawing on theoretical and empirical perspectives from international scientists working in the field of communications, media, political science, and sociology.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783030097479
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 294
  • Utgiven:
  • 4. januari 2019
  • Utgåva:
  • 12018
  • Mått:
  • 148x210x0 mm.
  • Vikt:
  • 454 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 17. december 2024

Beskrivning av Media Logic(s) Revisited

This volume provides new approaches to the concept of media logics - developed by Altheide and Snow - by drawing on theoretical and empirical perspectives from international scientists working in the field of communications, media, political science, and sociology.

Användarnas betyg av Media Logic(s) Revisited



Hitta liknande böcker
Boken Media Logic(s) Revisited finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.