Marknadens största urval
Snabb leverans

Media Management Matters

- Challenges and Opportunities for Bridging Theory and Practice

Om Media Management Matters

This edited volume explores media management as engaged scholarship, bridging theory and practice and discussing collaboration between academia, policymakers, and the media industry. Covering topics such as business models in digital news and small-market sustainability, it encourages actionable knowledge for industry decision makers.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780367210991
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 266
  • Utgiven:
  • 31. mars 2020
  • Mått:
  • 152x229x0 mm.
  • Vikt:
  • 453 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Media Management Matters

This edited volume explores media management as engaged scholarship, bridging theory and practice and discussing collaboration between academia, policymakers, and the media industry. Covering topics such as business models in digital news and small-market sustainability, it encourages actionable knowledge for industry decision makers.

Användarnas betyg av Media Management Matters



Hitta liknande böcker
Boken Media Management Matters finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.