Marknadens största urval
Snabb leverans

Media Relations Measurement

- Determining the Value of PR to Your Company's Success

Om Media Relations Measurement

The authors also introduce their own theory of PR evaluation and apply it to five different types of activity: interviews, press conferences, generic campaigns, crisis PR and long-term projects. In addition, the book contains many valuable tips and real-life examples throughout.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780566086502
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 136
  • Utgiven:
  • 28. november 2004
  • Mått:
  • 174x246x0 mm.
  • Vikt:
  • 453 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 18. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Media Relations Measurement

The authors also introduce their own theory of PR evaluation and apply it to five different types of activity: interviews, press conferences, generic campaigns, crisis PR and long-term projects. In addition, the book contains many valuable tips and real-life examples throughout.

Användarnas betyg av Media Relations Measurement



Hitta liknande böcker
Boken Media Relations Measurement finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.