Marknadens största urval
Snabb leverans

Media Research Methods

- Audiences, Institutions, Texts

Om Media Research Methods

This fully revised and updated second edition provides an accessible introduction to the research methods for studying media, communication and culture. In particular, the new edition considers how globalisation and digitalisation have changed the contexts, practices and content of media and the way that it is researched.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781137552150
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 385
  • Utgiven:
  • 24. oktober 2017
  • Utgåva:
  • 2
  • Mått:
  • 157x237x22 mm.
  • Vikt:
  • 610 g.
  Fri leverans
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Förväntas inte levereras innan jul

Beskrivning av Media Research Methods

This fully revised and updated second edition provides an accessible introduction to the research methods for studying media, communication and culture. In particular, the new edition considers how globalisation and digitalisation have changed the contexts, practices and content of media and the way that it is researched.

Användarnas betyg av Media Research Methods



Hitta liknande böcker
Boken Media Research Methods finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.