Marknadens största urval
Snabb leverans

Media, Telecommunications and Business Strategy

Om Media, Telecommunications and Business Strategy

As the clear lines and historic boundaries that once separated broadcasting, cable, telephone and Internet communication dissolve, this comprehensive new edition examines the relationship and convergence patterns between industries and explores the effects of digitalization.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780367249021
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 396
  • Utgiven:
  • 20. juli 2020
  • Utgåva:
  • 3
  • Mått:
  • 152x229x0 mm.
  • Vikt:
  • 666 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 25. juni 2025

Beskrivning av Media, Telecommunications and Business Strategy

As the clear lines and historic boundaries that once separated broadcasting, cable, telephone and Internet communication dissolve, this comprehensive new edition examines the relationship and convergence patterns between industries and explores the effects of digitalization.

Användarnas betyg av Media, Telecommunications and Business Strategy



Hitta liknande böcker
Boken Media, Telecommunications and Business Strategy finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.