Marknadens största urval
Snabb leverans

Methods for Assessing Brand Value. A Comparison Between the Interbrand Model and the BBDO's Brand Equity Evaluator Model

  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783836658720
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 108
  • Utgiven:
  • 8 Augusti 2008
  • Mått:
  • 296x210x9 mm.
  • Vikt:
  • 294 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 14 Oktober 2024

Användarnas betyg av Methods for Assessing Brand Value. A Comparison Between the Interbrand Model and the BBDO's Brand Equity Evaluator Model



Hitta liknande böcker
Boken Methods for Assessing Brand Value. A Comparison Between the Interbrand Model and the BBDO's Brand Equity Evaluator Model finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.