Marknadens största urval
Snabb leverans

Motive und Einflussfaktoren bei der Abgabe von Shopbewertungen im Online-Handel

Motive und Einflussfaktoren bei der Abgabe von Shopbewertungen im Online-Handelav Max Frehner
  • Språk:
  • Tyska
  • ISBN:
  • 9783668344402
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 128
  • Utgiven:
  • 21 November 2016
  • Utgåva:
  • 16001
  • Mått:
  • 148x10x210 mm.
  • Vikt:
  • 197 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 23 Juli 2024

Användarnas betyg av Motive und Einflussfaktoren bei der Abgabe von Shopbewertungen im Online-Handel



Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.