Marknadens största urval
Snabb leverans

Museum Management and Marketing

Om Museum Management and Marketing

Drawing together articles on theoretical and practice-based developments in the field, this book investigates the linked areas of management and marketing in the museum. The articles deal with the museum context of management and how marketing and management practices must take account of the specifics of the museum and the not-for-profit ethos.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415396288
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 444
  • Utgiven:
  • 5. mars 2007
  • Mått:
  • 174x246x30 mm.
  • Vikt:
  • 958 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Museum Management and Marketing

Drawing together articles on theoretical and practice-based developments in the field, this book investigates the linked areas of management and marketing in the museum. The articles deal with the museum context of management and how marketing and management practices must take account of the specifics of the museum and the not-for-profit ethos.

Användarnas betyg av Museum Management and Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Museum Management and Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.