Marknadens största urval
Snabb leverans

Music, Markets and Consumption

Om Music, Markets and Consumption

A fully international and scholarly analysis integrating the unique popular music sector both within arts marketing and current marketing and consumption theories. It gives a full overview and coverage of music, marketing and cultural policy, and the emerging academic study of the sector.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781908999528
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 256
  • Utgiven:
  • 31. maj 2013
  • Mått:
  • 155x232x14 mm.
  • Vikt:
  • 384 g.
  Fri leverans
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande

Beskrivning av Music, Markets and Consumption

A fully international and scholarly analysis integrating the unique popular music sector both within arts marketing and current marketing and consumption theories. It gives a full overview and coverage of music, marketing and cultural policy, and the emerging academic study of the sector.

Användarnas betyg av Music, Markets and Consumption



Hitta liknande böcker
Boken Music, Markets and Consumption finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.