Marknadens största urval
Snabb leverans

Nachhaltige Integration Von Marketing Und Innovieren

- Eine Theorie Entwickelnde Longitudinalstudie Zum Management Des Wandels

  • Språk:
  • Tyska
  • ISBN:
  • 9783835005181
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 471
  • Utgiven:
  • 13. februari 2007
  • Utgåva:
  • 2007
  • Mått:
  • 210x148x25 mm.
  • Vikt:
  • 581 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 18. december 2024

Användarnas betyg av Nachhaltige Integration Von Marketing Und Innovieren



Hitta liknande böcker
Boken Nachhaltige Integration Von Marketing Und Innovieren finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.