Marknadens största urval
Snabb leverans

Natural Monopolies in Digital Platform Markets

Om Natural Monopolies in Digital Platform Markets

Using three case studies, Ducci investigates the sources and policy implications of natural monopoly at play in digital industries. This book will not only appeal to lawyers, economists, and scholars of competition policy, but also to general readers interested in global policy debates on market power in the digital economy.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781108491143
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 220
  • Utgiven:
  • 23. juli 2020
  • Mått:
  • 235x159x19 mm.
  • Vikt:
  • 432 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Natural Monopolies in Digital Platform Markets

Using three case studies, Ducci investigates the sources and policy implications of natural monopoly at play in digital industries. This book will not only appeal to lawyers, economists, and scholars of competition policy, but also to general readers interested in global policy debates on market power in the digital economy.

Användarnas betyg av Natural Monopolies in Digital Platform Markets



Hitta liknande böcker
Boken Natural Monopolies in Digital Platform Markets finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.