Marknadens största urval
Snabb leverans

Neuromarketing im Versicherungsverkauf. Der Einfluss limbischer Kundentypen auf den Abschluss von Versicherungen

  • Språk:
  • Tyska
  • ISBN:
  • 9783961465439
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 140
  • Utgiven:
  • 14. juni 2017
  • Mått:
  • 210x148x8 mm.
  • Vikt:
  • 177 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 11. december 2024

Användarnas betyg av Neuromarketing im Versicherungsverkauf. Der Einfluss limbischer Kundentypen auf den Abschluss von Versicherungen



Hitta liknande böcker
Boken Neuromarketing im Versicherungsverkauf. Der Einfluss limbischer Kundentypen auf den Abschluss von Versicherungen finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.