Marknadens största urval
Snabb leverans

New Challenges to International Marketing

Om New Challenges to International Marketing

Addresses the impact on international marketing of major trends in the external and internal environment of the firm: technology-enabled international marketing research, global account management, procurement and international supplier networks, internationalization of small and entrepreneurial firms, and outsourcing and offshoring.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781848554689
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 432
  • Utgiven:
  • 20 Februari 2009
  • Mått:
  • 152x229x24 mm.
  • Vikt:
  • 776 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 10 Juni 2024

Beskrivning av New Challenges to International Marketing

Addresses the impact on international marketing of major trends in the external and internal environment of the firm: technology-enabled international marketing research, global account management, procurement and international supplier networks, internationalization of small and entrepreneurial firms, and outsourcing and offshoring.

Användarnas betyg av New Challenges to International Marketing



Hitta liknande böcker
Boken New Challenges to International Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.