Marknadens största urval
Snabb leverans

New Insights on Trust in Business-to-Business Relationships

- A Multi-Perspective Approach

Om New Insights on Trust in Business-to-Business Relationships

New Insights on Trust in Business-to-Business Relationships provides readers with advanced original insights on trust antecedents, processes and consequences within the B2B marketing context and offers practical tools alongside suggestions for future research.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781838670634
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 184
  • Utgiven:
  • 15. augusti 2019
  • Mått:
  • 237x159x18 mm.
  • Vikt:
  • 384 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 9. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av New Insights on Trust in Business-to-Business Relationships

New Insights on Trust in Business-to-Business Relationships provides readers with advanced original insights on trust antecedents, processes and consequences within the B2B marketing context and offers practical tools alongside suggestions for future research.

Användarnas betyg av New Insights on Trust in Business-to-Business Relationships



Hitta liknande böcker
Boken New Insights on Trust in Business-to-Business Relationships finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.