Marknadens största urval
Snabb leverans

New Vocabularies, Old Ideas

- Culture, Irishness and the Advertising Industry

Om New Vocabularies, Old Ideas

Advertisements are often viewed as indices of cultural change, just as advertising industry is often imagined as innovative and transformative. This book highlights routinisation of practices and representations in advertising.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783039119783
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 224
  • Utgiven:
  • 9. februari 2011
  • Utgåva:
  • Mått:
  • 224x153x16 mm.
  • Vikt:
  • 346 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 19. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av New Vocabularies, Old Ideas

Advertisements are often viewed as indices of cultural change, just as advertising industry is often imagined as innovative and transformative. This book highlights routinisation of practices and representations in advertising.

Användarnas betyg av New Vocabularies, Old Ideas



Hitta liknande böcker
Boken New Vocabularies, Old Ideas finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.