Marknadens största urval
Snabb leverans

No B.S. Guide to Direct Response Social Media Marketing

Om No B.S. Guide to Direct Response Social Media Marketing

Updated to fit today's social media landscape with IGTV, Facebook Lives, YouTube Premium, and more, this new edition applies Dan Kennedy's No-B.S. principles to Kim Walsh Phillips' social media expertise in a no-holds-barred guide that prompts readers to invest only in the efforts that drive results and demand a measurable, proven, profitable, direct response.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781599186627
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 262
  • Utgiven:
  • 4. juni 2020
  • Utgåva:
  • 2
  • Mått:
  • 226x152x22 mm.
  • Vikt:
  • 494 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 7. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av No B.S. Guide to Direct Response Social Media Marketing

Updated to fit today's social media landscape with IGTV, Facebook Lives, YouTube Premium, and more, this new edition applies Dan Kennedy's No-B.S. principles to Kim Walsh Phillips' social media expertise in a no-holds-barred guide that prompts readers to invest only in the efforts that drive results and demand a measurable, proven, profitable, direct response.

Användarnas betyg av No B.S. Guide to Direct Response Social Media Marketing



Hitta liknande böcker
Boken No B.S. Guide to Direct Response Social Media Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.