Marknadens största urval
Snabb leverans

Nostalgic Branding in the Toy Industry

Om Nostalgic Branding in the Toy Industry

This book explores the essence of nostalgic branding by presenting the concept of nostalgia, analysing nostalgic attitudes and consumer behaviour, and illustrating how to position nostalgic brands using the toy market as an example.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032997995
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 134
  • Utgiven:
  • 24. april 2025
  • Mått:
  • 224x144x14 mm.
  • Vikt:
  • 280 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 8. juli 2025

Beskrivning av Nostalgic Branding in the Toy Industry

This book explores the essence of nostalgic branding by presenting the concept of nostalgia, analysing nostalgic attitudes and consumer behaviour, and illustrating how to position nostalgic brands using the toy market as an example.

Användarnas betyg av Nostalgic Branding in the Toy Industry



Hitta liknande böcker
Boken Nostalgic Branding in the Toy Industry finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.