Marknadens största urval
Snabb leverans

Online Impulse Buying and Cognitive Dissonance

- Examining the Effect of Mood on Consumer Behaviour

Om Online Impulse Buying and Cognitive Dissonance

Based on substantial research and a sample of 212 impulsive millennial buyers, the book provides a comprehensive, but simple and synthetic framework of impulse buying, cognitive dissonance and positive affect state, highlighting their relationships.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783030659226
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 99
  • Utgiven:
  • 13. februari 2021
  • Utgåva:
  • 12021
  • Mått:
  • 148x210x0 mm.
  • Vikt:
  • 454 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 10. december 2024

Beskrivning av Online Impulse Buying and Cognitive Dissonance

Based on substantial research and a sample of 212 impulsive millennial buyers, the book provides a comprehensive, but simple and synthetic framework of impulse buying, cognitive dissonance and positive affect state, highlighting their relationships.

Användarnas betyg av Online Impulse Buying and Cognitive Dissonance



Hitta liknande böcker
Boken Online Impulse Buying and Cognitive Dissonance finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.