Marknadens största urval
Snabb leverans

Organization Behaviour for Leisure Services

Om Organization Behaviour for Leisure Services

Discusses and questions a number of key elements, including: The individual and the organization; Groups in the organization; Organizational structures and behaviour; Management within the organization; and Commercial hospitality, leisure and tourism in a service context.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780750657822
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 278
  • Utgiven:
  • 14. juli 2003
  • Mått:
  • 190x245x16 mm.
  • Vikt:
  • 546 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 28. januari 2025

Beskrivning av Organization Behaviour for Leisure Services

Discusses and questions a number of key elements, including: The individual and the organization; Groups in the organization; Organizational structures and behaviour; Management within the organization; and Commercial hospitality, leisure and tourism in a service context.

Användarnas betyg av Organization Behaviour for Leisure Services



Hitta liknande böcker
Boken Organization Behaviour for Leisure Services finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.