Marknadens största urval
Snabb leverans

Paradox in Public Relations

- A Contrarian Critique of Theory and Practice

Om Paradox in Public Relations

Paradox in Public Relations: A Contrarian Critique of Theory and Practice is a thought-provoking exploration of public relations, aiming to promote changes in meaning and perception by creating new meta-realities for public relations.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781138671942
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 166
  • Utgiven:
  • 16. april 2020
  • Mått:
  • 241x160x17 mm.
  • Vikt:
  • 404 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 28. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Paradox in Public Relations

Paradox in Public Relations: A Contrarian Critique of Theory and Practice is a thought-provoking exploration of public relations, aiming to promote changes in meaning and perception by creating new meta-realities for public relations.

Användarnas betyg av Paradox in Public Relations



Hitta liknande böcker
Boken Paradox in Public Relations finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.