Marknadens största urval
Snabb leverans

Paradoxes of Interactivity

- Perspectives for Media Theory, Human-Computer Interaction, and Artistic Investigations

Om Paradoxes of Interactivity

Taking into account the drastic over-use of the term "interactivity" in connection with media, this anthology is designed to scrutinize the preconceptions that surround the idea of human-computer interaction. It includes several essays that give an overview of interactive music and sound performances.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783899428421
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 344
  • Utgiven:
  • 27. oktober 2008
  • Mått:
  • 135x225x0 mm.
  • Vikt:
  • 444 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Paradoxes of Interactivity

Taking into account the drastic over-use of the term "interactivity" in connection with media, this anthology is designed to scrutinize the preconceptions that surround the idea of human-computer interaction. It includes several essays that give an overview of interactive music and sound performances.

Användarnas betyg av Paradoxes of Interactivity



Hitta liknande böcker
Boken Paradoxes of Interactivity finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.