Marknadens största urval
Snabb leverans

Perception and Agency in Shared Spaces of Contemporary Art

Om Perception and Agency in Shared Spaces of Contemporary Art

This book examines the interconnections between art, phenomenology, and cognitive studies, foregrounding the many ways that artists ask us to consider how we sense, think, and act in relation to a work of art.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781138218727
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 262
  • Utgiven:
  • 21. december 2017
  • Mått:
  • 254x182x19 mm.
  • Vikt:
  • 726 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 14. maj 2025

Beskrivning av Perception and Agency in Shared Spaces of Contemporary Art

This book examines the interconnections between art, phenomenology, and cognitive studies, foregrounding the many ways that artists ask us to consider how we sense, think, and act in relation to a work of art.

Användarnas betyg av Perception and Agency in Shared Spaces of Contemporary Art



Hitta liknande böcker
Boken Perception and Agency in Shared Spaces of Contemporary Art finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.