Marknadens största urval
Snabb leverans

Personal Brand Creation in the Digital Age

- Theory, Research and Practice

Om Personal Brand Creation in the Digital Age

Presenting a scientific exploration of personal branding and digital communication, this ground-breaking book aims to fill a gap between theory and practice. Describing how social media can increase brand profiles online, it explains basic terms before investigating the cultural context for online personal branding.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783319696966
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 185
  • Utgiven:
  • 3. april 2018
  • Utgåva:
  • 12018
  • Mått:
  • 154x216x19 mm.
  • Vikt:
  • 382 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 19. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Personal Brand Creation in the Digital Age

Presenting a scientific exploration of personal branding and digital communication, this ground-breaking book aims to fill a gap between theory and practice. Describing how social media can increase brand profiles online, it explains basic terms before investigating the cultural context for online personal branding.

Användarnas betyg av Personal Brand Creation in the Digital Age



Hitta liknande böcker
Boken Personal Brand Creation in the Digital Age finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.