Marknadens största urval
Snabb leverans

Persuasive Advertising

- Evidence-based Principles

Om Persuasive Advertising

Written by a leading authority, this book is a comprehensive and definitive guide to advertising that incorporates a vast amount of research and expert opinion. It draws upon the evidence to establish principles that can be applied to achieve successful and effective advertising and evaluates all of the relevant attributes and aspects of this.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781403913432
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 388
  • Utgiven:
  • 26. maj 2010
  • Mått:
  • 182x249x32 mm.
  • Vikt:
  • 766 g.
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Persuasive Advertising

Written by a leading authority, this book is a comprehensive and definitive guide to advertising that incorporates a vast amount of research and expert opinion. It draws upon the evidence to establish principles that can be applied to achieve successful and effective advertising and evaluates all of the relevant attributes and aspects of this.

Användarnas betyg av Persuasive Advertising



Hitta liknande böcker
Boken Persuasive Advertising finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.