Marknadens största urval
Snabb leverans

Persuasive Signs

- The Semiotics of Advertising

Om Persuasive Signs

Using both verbal and nonverbal techniques to make its messages as persuasive as possible, advertising has become an integral component of modern-day social discourse designed to influence attitudes and lifestyle behaviors by covertly suggesting how we can best satisfy our innermost urges and aspirations through consumption.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783110173406
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 204
  • Utgiven:
  • 9. oktober 2002
  • Mått:
  • 161x234x17 mm.
  • Vikt:
  • 428 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 28. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Persuasive Signs

Using both verbal and nonverbal techniques to make its messages as persuasive as possible, advertising has become an integral component of modern-day social discourse designed to influence attitudes and lifestyle behaviors by covertly suggesting how we can best satisfy our innermost urges and aspirations through consumption.

Användarnas betyg av Persuasive Signs



Hitta liknande böcker
Boken Persuasive Signs finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.