Marknadens största urval
Snabb leverans

Philosophy of Marketing

- The New Realist Approach

Om Philosophy of Marketing

How can we overcome the rapidly ageing postmodernist paradigm, which has become sterile orthodoxy in marketing? This book answers this crucial question using fresh philosophical tools developed by New Realism.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032072333
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 266
  • Utgiven:
  • 28. september 2021
  • Mått:
  • 152x229x0 mm.
  • Vikt:
  • 453 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 26. augusti 2025

Beskrivning av Philosophy of Marketing

How can we overcome the rapidly ageing postmodernist paradigm, which has become sterile orthodoxy in marketing? This book answers this crucial question using fresh philosophical tools developed by New Realism.

Användarnas betyg av Philosophy of Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Philosophy of Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.