Marknadens största urval
Snabb leverans

Pluralism, Politics and the Marketplace

- The Regulation of German Broadcasting

Om Pluralism, Politics and the Marketplace

A study of the the re-regulation of the German broadcasting system since the mid 1980s when the public duopoly was challenged by the emergence of private networks in both radio and television.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781138978591
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 264
  • Utgiven:
  • 31 Maj 2016
  • Mått:
  • 129x198x0 mm.
  • Vikt:
  • 453 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 23 Oktober 2024

Beskrivning av Pluralism, Politics and the Marketplace

A study of the the re-regulation of the German broadcasting system since the mid 1980s when the public duopoly was challenged by the emergence of private networks in both radio and television.

Användarnas betyg av Pluralism, Politics and the Marketplace



Hitta liknande böcker
Boken Pluralism, Politics and the Marketplace finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.