Marknadens största urval
Snabb leverans

Policy and Marketing Strategies for Digital Media

Om Policy and Marketing Strategies for Digital Media

With digital media becoming ever more prevalent, it is essential to study policy and marketing strategies tailored to this new development. In this volume, contributors examine government policy for a range of media, including digital television, IPTV, mobile TV, and OTT TV.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781138305946
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 312
  • Utgiven:
  • 16. juni 2017
  • Mått:
  • 229x192x23 mm.
  • Vikt:
  • 488 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 18. december 2024

Beskrivning av Policy and Marketing Strategies for Digital Media

With digital media becoming ever more prevalent, it is essential to study policy and marketing strategies tailored to this new development. In this volume, contributors examine government policy for a range of media, including digital television, IPTV, mobile TV, and OTT TV.

Användarnas betyg av Policy and Marketing Strategies for Digital Media



Hitta liknande böcker
Boken Policy and Marketing Strategies for Digital Media finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.