Marknadens största urval
Snabb leverans

Power, Media, Culture

- A Critical View from the Political Economy of Communication

Om Power, Media, Culture

This book updates and revalidates critical political economy of communication approaches. It is destined to become a work of reference for those interested in delving into debates arising from the performance of traditional and new media, cultural and communication policy-making or sociocultural practices in the new digital landscape.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781137540072
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 220
  • Utgiven:
  • 7. juli 2015
  • Mått:
  • 223x146x20 mm.
  • Vikt:
  • 424 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 8. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Power, Media, Culture

This book updates and revalidates critical political economy of communication approaches. It is destined to become a work of reference for those interested in delving into debates arising from the performance of traditional and new media, cultural and communication policy-making or sociocultural practices in the new digital landscape.

Användarnas betyg av Power, Media, Culture



Hitta liknande böcker
Boken Power, Media, Culture finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.