Marknadens största urval
Snabb leverans

Principles of Marketology, Volume 1

- Theory

Om Principles of Marketology, Volume 1

In Principles of Marketology, Volume 1: Theory , Aghazadeh explores the definition, origins and framework of a new methodology for helping organizations better understand their market and competition.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781137383143
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 377
  • Utgiven:
  • 17. november 2015
  • Utgåva:
  • 12016
  • Mått:
  • 155x235x22 mm.
  • Vikt:
  • 7155 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 4. september 2025

Beskrivning av Principles of Marketology, Volume 1

In Principles of Marketology, Volume 1: Theory , Aghazadeh explores the definition, origins and framework of a new methodology for helping organizations better understand their market and competition.

Användarnas betyg av Principles of Marketology, Volume 1



Hitta liknande böcker
Boken Principles of Marketology, Volume 1 finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.