Marknadens största urval
Snabb leverans

Principles of Marketology, Volume 2

- Practice

Om Principles of Marketology, Volume 2

Principles of Marketology, Volume 2 focuses on the practical aspect and demonstrates the applications of marketology referring to market orientation, internal marketing, business, market and competitive analysis concepts and techniques.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781349720804
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 703
  • Utgiven:
  • 20. mars 2019
  • Utgåva:
  • 12017
  • Mått:
  • 155x235x0 mm.
  • Vikt:
  • 1128 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 18. december 2024

Beskrivning av Principles of Marketology, Volume 2

Principles of Marketology, Volume 2 focuses on the practical aspect and demonstrates the applications of marketology referring to market orientation, internal marketing, business, market and competitive analysis concepts and techniques.

Användarnas betyg av Principles of Marketology, Volume 2



Hitta liknande böcker
Boken Principles of Marketology, Volume 2 finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.