Marknadens största urval
Snabb leverans

Principles of Services Marketing

Om Principles of Services Marketing

Develops an indispensable framework for understanding services, their effective marketing and how this drives value creation. This book reflects the importance of marketing for public services and not-for-profit organizations. It includes chapters on service systems and the experiential aspects of service consumption.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780077152345
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 554
  • Utgiven:
  • 16 Januari 2014
  • Utgåva:
  • 7
  • Mått:
  • 194x262x21 mm.
  • Vikt:
  • 972 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 15 Oktober 2024

Beskrivning av Principles of Services Marketing

Develops an indispensable framework for understanding services, their effective marketing and how this drives value creation. This book reflects the importance of marketing for public services and not-for-profit organizations. It includes chapters on service systems and the experiential aspects of service consumption.

Användarnas betyg av Principles of Services Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Principles of Services Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.