Marknadens största urval
Snabb leverans

Privacy and Capitalism in the Age of Social Media

Om Privacy and Capitalism in the Age of Social Media

Grounded in qualitative empirical research about social media users' attitudes towards privacy and surveillance issues, this book contributes to a critical theory of information capitalism by exploring the commodification of privacy and personal data, providing a critical framing of the ongoing debate over privacy in the internet age.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781138939592
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 268
  • Utgiven:
  • 9. september 2015
  • Mått:
  • 152x229x0 mm.
  • Vikt:
  • 498 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 28. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Privacy and Capitalism in the Age of Social Media

Grounded in qualitative empirical research about social media users' attitudes towards privacy and surveillance issues, this book contributes to a critical theory of information capitalism by exploring the commodification of privacy and personal data, providing a critical framing of the ongoing debate over privacy in the internet age.

Användarnas betyg av Privacy and Capitalism in the Age of Social Media



Hitta liknande böcker
Boken Privacy and Capitalism in the Age of Social Media finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.