Marknadens största urval
Snabb leverans
Om Procedural Content Generation in Games

This book presents the most up-to-date coverage of procedural content generation (PCG) for games, specifically the procedural generation of levels, landscapes, items, rules, quests, or other types of content.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783319427140
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 237
  • Utgiven:
  • 26. oktober 2016
  • Utgåva:
  • 12016
  • Mått:
  • 160x242x21 mm.
  • Vikt:
  • 542 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 30. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Procedural Content Generation in Games

This book presents the most up-to-date coverage of procedural content generation (PCG) for games, specifically the procedural generation of levels, landscapes, items, rules, quests, or other types of content.

Användarnas betyg av Procedural Content Generation in Games



Hitta liknande böcker
Boken Procedural Content Generation in Games finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.