Marknadens största urval
Snabb leverans

Produkt-Vorbestellungen als Marketing-Tool

- Wie Lieferzeit, Rabatthoehe und Angebotszeitraum Einfluss auf die Wahrnehmung und das Verhalten von Konsumenten nehmen

  • Språk:
  • Tyska
  • ISBN:
  • 9783961467587
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 122
  • Utgiven:
  • 15. maj 2020
  • Mått:
  • 210x148x7 mm.
  • Vikt:
  • 154 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 5. december 2024

Användarnas betyg av Produkt-Vorbestellungen als Marketing-Tool



Hitta liknande böcker
Boken Produkt-Vorbestellungen als Marketing-Tool finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.