Marknadens största urval
Snabb leverans

Produsing Theory in a Digital World 3.0

- The Intersection of Audiences and Production in Contemporary Theory - Volume 3

Om Produsing Theory in a Digital World 3.0

Continuing the explorations begun in the first two Produsing Theory volumes, this book investigates some of the tensions generated in the spaces enabled by the confluence of the formerly disparate activities of producing and consuming media.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781433153402
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 276
  • Utgiven:
  • 26. augusti 2020
  • Utgåva:
  • Mått:
  • 224x150x19 mm.
  • Vikt:
  • 426 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Produsing Theory in a Digital World 3.0

Continuing the explorations begun in the first two Produsing Theory volumes, this book investigates some of the tensions generated in the spaces enabled by the confluence of the formerly disparate activities of producing and consuming media.

Användarnas betyg av Produsing Theory in a Digital World 3.0



Hitta liknande böcker
Boken Produsing Theory in a Digital World 3.0 finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.