Marknadens största urval
Snabb leverans

Progress in Tourism Marketing

Om Progress in Tourism Marketing

Aims to evaluate the contemporary progress of theoretical approaches to tourism marketing. This book also seeks to show the ways to further develop the concept of tourism marketing for application within tourist destinations and individual businesses, and evaluate its potential impact on performance improvement.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780080450407
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 328
  • Utgiven:
  • 30. mars 2006
  • Mått:
  • 166x245x25 mm.
  • Vikt:
  • 756 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 28. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Progress in Tourism Marketing

Aims to evaluate the contemporary progress of theoretical approaches to tourism marketing. This book also seeks to show the ways to further develop the concept of tourism marketing for application within tourist destinations and individual businesses, and evaluate its potential impact on performance improvement.

Användarnas betyg av Progress in Tourism Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Progress in Tourism Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.