Marknadens största urval
Snabb leverans

Promoting Monopoly

- AT&T and the Politics of Public Relations, 1876-1941

Om Promoting Monopoly

This book analyzes the development of public relations at AT&T, starting with a previously forgotten publicist, William A. Hovey, and including James D. Ellsworth and Arthur W. Page, who worked with other Bell executives to create a company where public relations permeated almost every aspect of work.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781433147340
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 234
  • Utgiven:
  • 15. juni 2020
  • Utgåva:
  • Mått:
  • 224x150x17 mm.
  • Vikt:
  • 374 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 17. december 2024

Beskrivning av Promoting Monopoly

This book analyzes the development of public relations at AT&T, starting with a previously forgotten publicist, William A. Hovey, and including James D. Ellsworth and Arthur W. Page, who worked with other Bell executives to create a company where public relations permeated almost every aspect of work.

Användarnas betyg av Promoting Monopoly



Hitta liknande böcker
Boken Promoting Monopoly finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.