Marknadens största urval
Snabb leverans

Promotional Cultures

- The Rise and Spread of Advertising, Public Relations, Marketing and Branding

Om Promotional Cultures

In the twenty-first century, promotion is everywhere and everything has become promotable: everyday goods and organizations, people and ideas, cultures and futures. This engaging book looks at the rise of advertising, public relations, branding, marketing and lobbying, and explores where our promotional times have taken us.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780745639833
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 216
  • Utgiven:
  • 31. maj 2013
  • Mått:
  • 152x229x20 mm.
  • Vikt:
  • 374 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 23. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Promotional Cultures

In the twenty-first century, promotion is everywhere and everything has become promotable: everyday goods and organizations, people and ideas, cultures and futures. This engaging book looks at the rise of advertising, public relations, branding, marketing and lobbying, and explores where our promotional times have taken us.

Användarnas betyg av Promotional Cultures



Hitta liknande böcker
Boken Promotional Cultures finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.