Marknadens största urval
Snabb leverans

Providing a New Perspective on Understanding and Measuring of Customer Inspiration

Om Providing a New Perspective on Understanding and Measuring of Customer Inspiration

The exploration of inspiration from a scientific perspective is not easy. Marketing scholars have also become interested in the topic and started to uncover customers' inspiration in the marketing domain. First, customer inspiration is defined and conceptualized within the marketing domain.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783658358938
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 140
  • Utgiven:
  • 12. november 2021
  • Utgåva:
  • 12022
  • Mått:
  • 148x210x0 mm.
  • Vikt:
  • 214 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Providing a New Perspective on Understanding and Measuring of Customer Inspiration

The exploration of inspiration from a scientific perspective is not easy. Marketing scholars have also become interested in the topic and started to uncover customers' inspiration in the marketing domain. First, customer inspiration is defined and conceptualized within the marketing domain.

Användarnas betyg av Providing a New Perspective on Understanding and Measuring of Customer Inspiration



Hitta liknande böcker
Boken Providing a New Perspective on Understanding and Measuring of Customer Inspiration finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.