Marknadens största urval
Snabb leverans

Psychology of Entertainment

Om Psychology of Entertainment

This comprehensive and cutting-edge volume defines entertainment studies and provides a theoretical spine for future research. For scholars/researchers/students in media studies and mass communication, psychology, marketing, etc.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780805852370
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 476
  • Utgiven:
  • 24. februari 2006
  • Mått:
  • 178x254x31 mm.
  • Vikt:
  • 1040 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Psychology of Entertainment

This comprehensive and cutting-edge volume defines entertainment studies and provides a theoretical spine for future research. For scholars/researchers/students in media studies and mass communication, psychology, marketing, etc.

Användarnas betyg av Psychology of Entertainment



Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.