Marknadens största urval
Snabb leverans

Public Media Management for the Twenty-First Century

- Creativity, Innovation, and Interaction

Om Public Media Management for the Twenty-First Century

This book analyzes the challenges facing public service media management in the face of ongoing technological developments and changing audience behaviors. It connects models, strategies, concepts, and managerial theories with emerging approaches to public media practices.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415843256
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 302
  • Utgiven:
  • 26. september 2013
  • Mått:
  • 162x229x23 mm.
  • Vikt:
  • 608 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Public Media Management for the Twenty-First Century

This book analyzes the challenges facing public service media management in the face of ongoing technological developments and changing audience behaviors. It connects models, strategies, concepts, and managerial theories with emerging approaches to public media practices.

Användarnas betyg av Public Media Management for the Twenty-First Century



Hitta liknande böcker
Boken Public Media Management for the Twenty-First Century finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.