Marknadens största urval
Snabb leverans

Qualitative Marketing Research

- A Cultural Approach

Om Qualitative Marketing Research

Aimed at both graduate and undergraduate students majoring in business administration and in other fields of social sciences, Qualitative Marketing Research unpacks the emerging cultural approach in the field of marketing and consumer research and provides an interesting and informed study for anyone interested in cultural approaches to economic and social theory.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781412903806
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 240
  • Utgiven:
  • 11. maj 2006
  • Mått:
  • 170x242x0 mm.
  • Vikt:
  • 560 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Qualitative Marketing Research

Aimed at both graduate and undergraduate students majoring in business administration and in other fields of social sciences, Qualitative Marketing Research unpacks the emerging cultural approach in the field of marketing and consumer research and provides an interesting and informed study for anyone interested in cultural approaches to economic and social theory.

Användarnas betyg av Qualitative Marketing Research



Hitta liknande böcker
Boken Qualitative Marketing Research finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.