Marknadens största urval
Snabb leverans

Quality Services and Experiences in Hospitality and Tourism

Om Quality Services and Experiences in Hospitality and Tourism

This book offers conceptual discourse, empirical evidence, application of existing and emerging theories, and implication of practical findings. It discusses the perspectives of both providers and recipients of quality services across a wide spectrum of hospitality and tourism sectors.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781787563841
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 336
  • Utgiven:
  • 19. oktober 2018
  • Mått:
  • 239x161x26 mm.
  • Vikt:
  • 604 g.
  Fri leverans
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Quality Services and Experiences in Hospitality and Tourism

This book offers conceptual discourse, empirical evidence, application of existing and emerging theories, and implication of practical findings. It discusses the perspectives of both providers and recipients of quality services across a wide spectrum of hospitality and tourism sectors.

Användarnas betyg av Quality Services and Experiences in Hospitality and Tourism



Hitta liknande böcker
Boken Quality Services and Experiences in Hospitality and Tourism finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.