Marknadens största urval
Snabb leverans

Radio Audiences and Participation in the Age of Network Society

Om Radio Audiences and Participation in the Age of Network Society

This book maps, describes and further explores all contemporary types of interaction between radio and its public, with a specific focus on those forms of content co-creation that link producers and listeners.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415739153
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 296
  • Utgiven:
  • 17. december 2014
  • Mått:
  • 153x236x23 mm.
  • Vikt:
  • 564 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 28. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Radio Audiences and Participation in the Age of Network Society

This book maps, describes and further explores all contemporary types of interaction between radio and its public, with a specific focus on those forms of content co-creation that link producers and listeners.

Användarnas betyg av Radio Audiences and Participation in the Age of Network Society



Hitta liknande böcker
Boken Radio Audiences and Participation in the Age of Network Society finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.