Marknadens största urval
Snabb leverans

Relationship Marketing

- A Consumer Experience Approach

Om Relationship Marketing

Provides not only new insights into the subject but also offers readers a highly applied framework for exploring the contribution of relationship marketing to organisational performance.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781412931229
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 216
  • Utgiven:
  • 20. april 2010
  • Mått:
  • 242x170x12 mm.
  • Vikt:
  • 388 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 17. december 2024

Beskrivning av Relationship Marketing

Provides not only new insights into the subject but also offers readers a highly applied framework for exploring the contribution of relationship marketing to organisational performance.

Användarnas betyg av Relationship Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Relationship Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.